♥tHaNks t0 aLL♥

♥ FoLLow Me ♥

.:: Our Solemnization ::.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥♥ Errr.. Cinta ♥♥

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 1

kEnaPa DiA teMukan denGan OranG yAng SaLaH??????

Ya Allah seandainya telah Engkau catatkan dia milikku tercipta buat ku...






satukan hatinya dengan hatiku,titipkan lah kebahagian antara kami agar

kemesraan ini abadi.......

Dan Ya Allah Ya Tuhan yang Mah Pengasih

seiringkanlah kami melayari hidup ini..
ketepikan yang sejahtera dan abadi...

Tetapi Ya Allah,seadainya telah Engkau takdirkan dia bukan milikku...

bawalah ia...

jauh dari pendengaranku... Luputkan ia dari ingatanku dan pelihara lah

aku dari KEKECEWAAN...
Serta Ya Allah Ya Tuhanku yanG Maha Mengerti,berilah aku kekuatan

melontarkan bayangan jauh ke dada langit....

Hilang bersama kenangan agar aku bahagia walaupun bukan bersamanya...

dan Ya Allah gantikan lah yang telah hilang dan tumbuhkan lah kembali yang

telah patah...
Ya Allah Ya Tuhanku... pasrahnya aku dengan takdirMU...
SESUNGGUHNYA apa yang telah Engkau takdirkan adalah yang terbaik buatku...
kerana Engkau Maha Mengetahui apa yang kami tidak ketahui..
pernah terfikir x?
kenape sebelum jumpe cinta sejati or true love..percintaan kita yang tak pernah berjaya tu x menjadi??
ataup0n ade je yg xkene?
mcm slalu gadoh..
xsehaluan..
xserasi..
kuat jeleslah..
kne kongkonglah..
main kayu tigala..
talam dua muka lah..
pe ag..
macam2 lah..yg sama waktu dengan nya..hehe
nak tawu x kenapa semua tu JAdi..???

SEBAB>>>>
1. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya apabila kita bertemu jodoh yg sebenar, masih ada rasa syukur kita pada ketentuanNYA.

2. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat menjadi penilai yg baik.

3. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa kita hanyalah makhluk yg sentiasa mengharapkan pertolongan ALLAH.

4. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat KASIH SAYANG YANG TERBAIK, KHAS UNTUK DIRI KITA.

5. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa ALLAH MAHA PEMURAH & PENYAYANG kerana mengingatkan kita bahawa dia bukanlah pilihan yg hebat untuk kita dan kehidupan kita pada masa depan...

6. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat mengutip pengalaman yg tak semua orang berpeluang untuk mengalaminya.

7. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita jadi MANUSIA YG HEBAT JIWANYA.

8. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita lebih faham bahawa CINTA YG TERBAIK HANYA ADA BERSAMA ALLAH.

9. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita LEBIH MENGENALI KEHIDUPAN YG TAK SELAMANYA KEKAL.

Wahai sahabat yg kecewa, menderita dan sengsara kerana cinta, fahamilah bahawa kehidupan kita makin sampai ke penghujungnya.

Hari esok pun kita sendiri tak pasti samada menjadi milik kita. Gapailah keredhaan ALLAH dengan melaksanakan suruhanNYA, dan meninggalkan laranganNYA..

PERCAYALAH sesungguhnya ALLAH malu untuk menolak permintaan hambaNYA yg menadah tangan meminta dengan penuh pengharapan HANYA kepadaNYA..


p/s : bersyukur sbb cinta dulu buat ada lebih berhati2 dlm cinta..n bersyukur sbb cinta sekarang membahagiakan..insyaAllah..untuk selamanya..
Terima Kasih Ya ALLAH..

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

No comments: