♥tHaNks t0 aLL♥

♥ FoLLow Me ♥

.:: Our Solemnization ::.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥♥ Errr.. Cinta ♥♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 28

goodluck kawan2...selamat menempuhi final..to..DTK6A ~

gambar sekelas time sesi fotografi
time bersuka ria di lumut
jamuan raya 









.....huiks....

kat sini cik adaforever yg bernama NURUL SYUHADA nak ucapkan kepada seluruh warga DTK6A..

selamat menempuhi final exam  ~
semoga dapat jawap final dengan tenang~
 maaf dipinta anda ada kesilapan sepanjang 3tahun bersama
 segala kesilapan dan kekurangan harap dimaafi
 semoga sahabat2 dapat buat yang terbaik untuk final yg terakhir ni..
INSYAALLAH
 harap lepas grad nnti,kita semua tak putus hubungan ya..
 tiba hari bahagia nanti, jangan lupe jemput ye...kihkih
------- sekian-------


test 2 math...mmg best =)


kuang3x.. bestla sgt cik ada oi....
haha...boleh pulak dapat soklan lupe step nk jwp....ngee~
mcm ne nk tempuh final next week nie......
hadoi....mati gua~
mcm mane nie..pikiran negatif terbayang-bayang time jwp test td..waaaa~..
bukan xstudy..study..tpi mgkin tak ckup..haha..
tupon dah jenuh kene tengking dengan cikgu nasrah mlm td... waa~..
gua banyak tatot ooo...
tapi nk pandai punye pasal..terpksa la tempuhi jgk...

ok, short n3..daa~

Wednesday, October 27

tata..........tired T_T

hyep2..toink2....halooo2.....err...what else?? what eva..hehe..=)

quick update,,
assalamualaikum n hai readers...
waa..mggu ni..mggu depan..n mggu depan lg satu...
haha..mggu2 terakhir kt bumi ipoh nie...
mggu terakhir juga mghabiskan pengajian kt puo tercinta nie....
mggu ni sgt2 bz..xsmpat nk update blog..dgn test nye..hutang2 kuiz.. interview nye..
argh...so tired...
ok.next week la..
paper mate menanti pada 3hb.11

ok..berbalik pada final exam..tahun ni sy serta rakan2 agak sakit...
sbb nye...soklan peperiksaan adalah SELARAS SATU POLITEKNIK MALAYSIA... bermaksud mcm kita ambek SPM lah... soklan same je..wlu anda belajar kt sekolah mane sekalipon...
aduhh...xde lagi soklan spot.....
mgkin adil bg kami..sbbnya..soklan2 dr puo diakui agak susah berbanding poli2 lain....
tetapi....
mmg sakit n mendukacitakan...waaaa......nk nanges kuat2 je rase.....
bermaksud...semua bab kene study..
aiyok..sem ni punye modul adalah teori-teori belaka....aiyak..dahla den lemah bab hafal- menghafal nie... urrr.....
-komunikasi data-
-rekabentuk litar bersepadu-
-diagnosis komputer-
n also 
-MATEMATIK-
- waa...........T_____________T

Sunday, October 24

mimpi yg menyeramkan..ouch..seriesly..sgt2 takot

biasala kan..mimpi nie mainan tido je..tapi kan kali ni..betul2 menakutkan aku...
membuatkan aku betul2 xpunya kekuatan untuk menjejaki rumah dia..
sue..mainan tido je..family dia ok la..
dont worry..kan dah jumpe haritu..kan3?

so ape yg nk ditakutkan lg..ish...byk pikir nie...dah2..jgn pk dah ye?
alahai..kata hati..betapa baiknya kaw ye....(bila tiba nk jadi baiklah)
erm..mimpi.........xnak citelah..
nk cite xnak..cite xnak...xnakla...
haiya..bengang lak readers kang..hukhuk....ok2....
mimpi kene rangging dgn ayah dia...terok wooo...
menangis2 den dlm mimpi... (terok3x)
dah tu nk lari..masuk perangkap lak..adoi..
rumah beasr giler..boleh sesat..memang menyeramkan...
aduh...dah macam nightmare dah...oh..! tidak...aduyai...
ha..dia nk tolong pon xboleh..juz tgok dr jauh je...
klu x dgn dia2 skali kena..1st nk tolong dah kne marah dah...
- seriesly..aku ni penakot orgnya...bukan berani pon...haha..
muka taKOtt!!!!

Saturday, October 23

formspring.me

tanye jer...its ok..=)..no problem..ngee~ http://formspring.me/ada4ever

disaat aku mencintaimu...

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Semoga engkau kan mengerti, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta


~DADALI~
 HIKHIK..Try search lagu nie kt en giigle..ngeh2x..
sedih...tapi syok sgt..
i'm love it ~

Wednesday, October 20

opsS!! entry Coffee Lagik!!

yipiieeee...hari-hari yang ditunggu2... ngeh3x...
- haPPy birthday To NurulSyuhadaAhmad~

err..sempena hari kelahiran nie kan.. (ops..macam xbpe nk betul je ayat nie..lantak la..hikhik..)
i dpt present dr Kanda... nk taw ape...
jeng3x....
hikhik...
disebabkan pic yg sebenar2nye xsempat nk snap...so i masukkan pic2 from en google je erkk..
bolehla..boleh kan? ngee

ngee..rupe lebih kurang macam ni la..hikhik...
... ~errr~...
 ALSo this..!!
ngee..ni pon...tangkap muat je mane sesuai tuk blog..hehe.. 
yg sebenar-benarnye lebih kurang je..
hikhik
 ok2..thats all..xnk cite byk2..ngee...
by the way..today is so special..=)
thanks dear...♥ muhammad mu'izz
jalan2..tangkap gambar...haha..gambar yg ade sengal2 belaka..hahaha..gelak guling2 klu tgok blik pic2 tu..hihihi..
nk tgok pic ker?? ops... jap2...hehe..xleh publish sume..t dia mara..dah kne warning awal2..

'ha..jgan nk masuk dalam faceBook lak eyh...'
'yg..fb xleh...blog boley??' kikiki...
~DSK 4ever..hehe~ 

eleh..budget muke awk tu macho r ye?? ngee...hehe..love u busyuk
kanda..y u so tggi ha?? (hihi..padahal diri yg rendah..salahkan org..lalala..) 
~bluuerrrkkk!!~
~hehe...ngee..dah abess....~