♥tHaNks t0 aLL♥

♥ FoLLow Me ♥

.:: Our Solemnization ::.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥♥ Errr.. Cinta ♥♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 10

Al_KiSaH BuLan RamadhAn....

salam...
mowning...
hrini kn geram sgt2, tpi bukan kisah hrini, tpi semalam punye kisah...
argh..!! rase nk jerit kuat2...
melampau betul pencuri tu...
tpi salah aku jgk...
hmm..pape pon bnde dah jadi kan..

rupe2nya mulut aku agk masin jgk ek...,yela bermula dgn 2 3 ari lepas aku bru je
sembang dgn afsah sal kwn2 lame mse kt sek dulu..
tup2 semalam mase g gm, jumpe la 2 3 org kwn lame..
perubahan demi perubahan yg ak nmpak..yela kn "zaman dah berubah,dunia kn dah maju.." kn?..
pepon kdg2 org ckp kite perlu berhijrah..hehee..
kejutan demi kejutan yg jadi semalm..
n the 2nd last tkejut is my helmet n myfren kne kebas..
aduyai....duit lagi..hmm, cube la korang bayangkan ktorg blik umah tnpa helmet kn tgah2 jalan besar nun...pergh..! tebalnye muke.....
adui...

n the last kejutan dalam taman kne tahan lak dgn pak polisi....
argh.....tension..masak ak...huh..!
ape ag bermula la drama..haha..
sedih oo...
"ha,ni kenape x pakai helemet?helmet mene? bg lesen..?"
ak pun jawapla..
"helmet ktorg kne curi encik..bukan nk tipu..blabla..."
"betul ke ni?"
dlm mase yg same tgah dok cari lesen dalam purse ni...adui mane pulak dah ni...
ish,mase ni pun la die menyorok..ish,ralat toi...jgn cakap ak x bawak..!huh..!!
dah la jantung ak rase nk pecah ni..
polis tu pun cakap "ade ke xde ni?"
dgn serentak ak dgn kwan ak ckap "ADER!".,,
n lastly bru jumpe akhirnya....
huh.lega..
n die maafkan ktorg n ktorg pun lepas...]
ALHAMDULLILAH....SYUKUR SANGAT...
PENGAJARAN BUAT AKU....

No comments: